آدرس دفتر مرکزی: Av Diagonal 626, 4º 1ª A, Barcelona, Spain | شماره تماس: 34623486944+

دفتر تهران: خیابان جردن، بالا تر از میر داماد، بلوار مینا، پلاک ۱۸، واحد ۳۰۲ | شماره تماس: 02188208801

امور حقوقی خود را در اسپانیا به ما بسپارید!
امور حقوقی خود را در اسپانیا به ما بسپارید!
تیم تولید محتوای ایدنلکس

تیم تولید محتوای ایدنلکس

تألیف شده اختصاصی

تشخیص واقعی بودن یک شرکت اسپانیایی

شرکت‌ها واحدهای مهمی از اقتصاد کشورها هستند و در هر کشوری برای آن‌ها قوانین و مقررات خاصی وجود دارد. بنابراین، برای ارتباط با شرکت‌ها و اطمینان از شناسایی آن‌ها، بسیار مهم است که بدانیم آیا یک شرکت در کشور مورد نظر ثبت شده است یا خیر.

در اسپانیا، برای بررسی ثبت شدن یک شرکت، می‌توان به سایت https://infocif.es/ مراجعه کرد و اطلاعات شرکت را مانند نام یا شماره NIF وارد کرد. با این روش، می‌توانید با اطمینان بیشتری در ارتباط با شرکت‌های اسپانیایی خود باشید و از احتمال تقلب یا فریب در ارتباط با شرکت‌های نامعتبر کاسته شود.

وقتی که یک قرارداد با یک شرکت امضا می‌کنید مهم است که اسم شرکت و مدیر عامل آن و یا فردی که مسئولیت اجرای قرارداد شما را به عهده می‌گیرد با اطلاعات ثبت شده عمومی شرکت مطابقت کند.

برای مثال، با ورود شماره NIF یعنی B42810374، می‌توانید شرکت Golden Home Global Group را در سایت https://infocif.es/ جستجو کنید و اطلاعات مربوط به ثبت شدن آن را ببینید. همانطور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید:

پس از نوشتن نام شرکت یا شماره ثبت آن روی آیکون جستجو کلیک کنید و در صفحه بعد اطلاعات این شرکت را اگر ثبت شده باشد می‌بینید.

بخوانید و بیشتر بدانید ...

قبلی
بعدی

چه خدماتی ارائه می دهیم؟

دفتر حقوقی ایدنلکس (Edenlex) مجموعه فعالیت های یک شرکت حقوقی در اسپانیا با نام گلدن هوم گلوبال (Golden Home Global S.L)، آماده ارائه کلیه خدمات اخذ ویزا و اقامت و سرمایه گذاری در اسپانیا می باشد.