آدرس دفتر مرکزی: Av Diagonal 626, 4º 1ª A, Barcelona, Spain | شماره تماس: 34623486944+

دفتر تهران: خیابان جردن، بالا تر از میر داماد، بلوار مینا، پلاک ۱۸، واحد ۳۰۲ | شماره تماس: 02188208801

امور حقوقی خود را در اسپانیا به ما بسپارید!
امور حقوقی خود را در اسپانیا به ما بسپارید!
تیم تولید محتوای ایدنلکس

تیم تولید محتوای ایدنلکس

تألیف شده اختصاصی

همه چیز درباره ثبت شرکت در اسپانیا – ۲۰۲۴

ثبت شرکت در اسپانیا یک پروسه خیلی ساده است. منتهی بستگی به هدف شما از ثبت شرکت دارد. هدف شما می‌تواند صرفا ثبت شرکت باشد، و یا می‌تواند راه‌اندازی یک کسب و کار باشد. و در نهایت هدف می‌تواند سرمایه‌گذاری باشد. 

فقط ثبت شرکت

چرا فقط ثبت شرکت انجام دهیم؟ دلیل اصلی آن داشتن یک برند یا یک نام تجاری ثبت شده و رسمی در اروپا می‌باشد که می‌تواند به کسب و کار و برند شما کمک بزرگی بکند و اعتبار بین‌المللی کسب و کار شما را در هر جای دنیا بیشتر کند. با ثبت شرکت در اسپانیا، می‌توانید شماره ثبت، کد مالیاتی، و شماره شناسایی اسپانیایی (NIE) دریافت کنید. 

ثبت شرکت و راه‌اندازی کسب و کار

این هدف کمی‌ پیچیده‌تر است ولی منجر به اخذ اقامت اسپانیا خواهد شد. برای این روش از اقامت شما باید بیزنس پلن (business plan) آماده کنید، تاییدات شهرداری داشته باشید، مجوز فعالیت اقتصادی اخذ کنید، و بطوریکه بیزنس پلن شما نشان دهد که این کسب و کار درآمدزا خواهد بود و مخارج شرکت و شخصی زندگی شما را پوشش خواهد داد. در صورتی که بیزنس پلن شما تایید ادارات مرتبط را بگیرد، متعاقبا خواهید توانست برای اخذ اقامت اقدام کنید. 

ثبت شرکت و گرفتن اقامت گلدن

اقامت گلدن یا همان اقامت سرمایه‌گذاری سریعترین و مطمئن‌ترین روش برای اخذ اقامت اسپانیا می‌باشد. در این روش در اصل مبلغ سرمایه‌گذاری شما در اسپانیا شرط اصلی می‌باشد. اگر در شرکت ثبت شده خود بخواهید تزریق یا افزایش سرمایه داشته باشید باید حداقل ۱ میلیون یورو سرمایه‌گذاری کنید. البته روش دیگر آن سرمایه‌گذاری در خرید ملک (هر نوع، مسکونی، تجاری و غیره) می‌باشد که نیاز به خرید یک یا چند ملک مجموعا به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار یورو دارد. 

مزایای این نوع اقامت بسیار زیاد است که در این مقاله می‌توانید جزییات بیشتری بخوانید. ولی بطور خلاصه می‌توان چند گزینه نام برد از قبیل اخذ اقامت ۳ ساله برای خود و تمام اعضای خانواده، داشتن اجازه کار و سفر به تمام حوزه شنگن، عدم شرط حضور در اسپانیا، باز کردن حساب بانکی، بهره بردن از بیمه دولتی رایگان اسپانیا، ثبت نام رایگان فرزندان در مدرسه و بسیاری از مزایای دیگر. 

مشاوره رایگان

تیم ایدنلکس تمام پروسه ثبت شرکت و اقامت را از صفر تا صد بر عهده می‌گیرد تا شما بتوانید با خیال راحت و مطمئن اقامت اسپانیا اخذ کنید. لطفا با ما تماس بگیرید:
Instagram: @edenlex.spain
دفتر بارسلونا (واتساپ و فیستایم)
🇪🇸(+34)623486944
دفتر تهران: 
🇮🇷(021)88208801


بخوانید و بیشتر بدانید ...

قبلی
بعدی

چه خدماتی ارائه می دهیم؟

دفتر حقوقی ایدنلکس (Edenlex) مجموعه فعالیت های یک شرکت حقوقی در اسپانیا با نام گلدن هوم گلوبال (Golden Home Global S.L)، آماده ارائه کلیه خدمات اخذ ویزا و اقامت و سرمایه گذاری در اسپانیا می باشد.