آدرس دفتر مرکزی: Av Diagonal 626, 4º 1ª A, Barcelona, Spain | شماره تماس: 34623486944+

دفتر تهران: خیابان جردن، بالا تر از میر داماد، بلوار مینا، پلاک ۱۸، واحد ۳۰۲ | شماره تماس: 02188208801

امور حقوقی خود را در اسپانیا به ما بسپارید!
امور حقوقی خود را در اسپانیا به ما بسپارید!
  • ایدنلکس مگ
  • خبر فوری: دولت اسپانیا تصمیم به اقدام حذف ویزای طلایی (Golden Visa) گرفته است.
تیم تولید محتوای ایدنلکس

تیم تولید محتوای ایدنلکس

تألیف شده اختصاصی

خبر فوری: دولت اسپانیا تصمیم به اقدام حذف ویزای طلایی (Golden Visa) گرفته است.

سانچز اعلام کرد که ویزای طلایی از طریق خرید ملک را حذف خواهد کرد. رئیس دولت اظهار داشت که بیشترین ویزاهایی که منجر  به ملیت اسپانیایی می‌شود از طریق اقامت گلدن است که در کلان‌شهرها معمولا اتفاق می‌افتد: “ما این مدل سرمایه‌گذاری را باید حذف کنیم.”

دولت قصد دارد تصمیمی را که امکان دریافت ویزای اقامت بر اساس سرمایه‌گذاری در مسکن، به نام ویزای طلایی یا golden visa، می‌دهد را لغو کند. رئیس دولت، پدرو سانچز، این اعلام را در ظهر دیروز، در حین بازدید از شهر Dos Hermanas انجام داد. “می‌خواهم به شما اعلام کنم که شورای وزیران فردا [در این دوشنبه] گزارشی ارائه شده توسط وزیر مسکن و برنامه‌ریزی شهری را برای اصلاح قانون، که در سال ۲۰۱۳ توسط حزب مردمی تصویب شده و اجازه می‌دهد در صورت سرمایه‌گذاری در مسکن در کشور ما، ویزای اقامت را دریافت کرد، مورد بررسی قرار دهد.” “ما روند حذف اعطای ویزای طلایی را آغاز می‌کنیم که امکان دسترسی به اقامت سه ساله و سپس دائمی و در نتیجه پاسپورت اسپانیایی را فراهم می‌کند.”

این خبر هنوز به مرحله اجرایی نرسیده و تا قطعی شود مستلزم طی کردن پروسه‌های قانونی خود می‌باشد که ممکن است چندین ماه بطول بیانجامد. پیشنهاد ایدنلکس این است که تا این قانون اجرایی نشده است، هر چه زودتر برای خرید ملک اقدام کنید. البته این خبر ممکن است روی بازار ملک اسپانیا تاثیر چشمگیری داشته باشد، هم از لحاظ قیمت و هم عرضه و تقاضا که به مرور زمان این تغییرات آشکار خواهند شد. 

اگر در زمینه خرید ملک و اقامت طلایی (Golden Visa) سوال یا مشاوره نیاز دارید حتما با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از فرم انتهای این صفحه درخواست مشاوره ثبت کنید. 

آدرس دفتر مرکزی: Av Diagonal 626, 4º 1ª A, Barcelona, Spain | شماره تماس: 34623486944+

دفتر تهران: خیابان جردن، بالا تر از میر داماد، بلوار مینا، پلاک ۱۸، واحد ۳۰۲ | شماره تماس: ۰۲۱۸۸۲۰۸۸۰۱

 

منبع خبر: روزنامه El Pais

بخوانید و بیشتر بدانید ...

قبلی
بعدی

چه خدماتی ارائه می دهیم؟

دفتر حقوقی ایدنلکس (Edenlex) مجموعه فعالیت های یک شرکت حقوقی در اسپانیا با نام گلدن هوم گلوبال (Golden Home Global S.L)، آماده ارائه کلیه خدمات اخذ ویزا و اقامت و سرمایه گذاری در اسپانیا می باشد.